ضد عفونی اتوبوس‌های شهری در کرمان

مدیر حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری کرمان از ضدعفونی کردن اتوبوس‌های شهری، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی‌ها برای پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،   هادی خدادادی مدیر حمل‌ و‌ نقل بار و مسافر شهرداری کرمان  گفت: تاکنون، اتوبوس‌هایی که در سیستم حمل‌ و‌ نقل شهری فعالیت می‌کردند، هر شب نظافت می‌شدند که از شب گذشته، علاوه بر تنظیف، ضدعفونی اتوبوس‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

او با اشاره به وجود ۱۵۰ اتوبوس، شامل ۷۰ اتوبوس متعلق به شهرداری و ۸۰ اتوبوس بخش خصوصی افزود: ضدعفونی اتوبوس‌های متعلق به شهرداری کرمان از دیشب آغازشده است.

او بیان داشت: بخش خصوصی نیز ملزم شده بود از شب گذشته اتوبوس‌های متعلق به خود را ضدعفونی کند؛ ضمن این‌که برای اطمینان بیشتر، این اتوبوس‌ها از امشب در محل ایستگاه اتوبوسرانی و با نظارت سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر ضدعفونی خواهند شد.

مدیر حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری کرمان با بیان این‌که ایستگاه‌های اتوبوس نیز تاکنون، به‌طور متوسط هفته‌ای سه‌بار توسط این سازمان نظافت می‌شدند، گفت: با توجه به حجم کار، با هماهنگی شهرداران  مناطق پنج‌گانه، از شب گذشته تنظیف و ضدعفونی ایستگاه‌های اتوبوس در دستور کار شهرداری‌های مناطق پنج‌گانه قرار گرفته است.

خدادادی افزود: بنابراین، از شب گذشته تمام ایستگاه‌های اتوبوس هر شب تنظیف و ضدعفونی می‌شود.

مدیر حمل‌ و‌ نقل بار و مسافر شهرداری کرمان، ضدعفونی تاکسی‌ها برای پیشگیری از ویروس کرونا را نیز ضروری دانست و گفت: برای ضدعفونی تاکسی‌های شهری نیز، با چهار کارواش در چهار منطقه‌ی شهری هماهنگ کرده‌ایم که راننده‌های تاکسی می‌توانند با حضور در این کارواش‌ها، خودروی خود را به‌صورت نیم‌بها شست‌و‌شو و ضدعفونی کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار