اردوگاه اضطراری برای اسکان اهالی روستای تاسوله گتوند برپا شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از برپایی اردوگاه اضطراری برای اسکان اهالی روستای تاسوله گتوند خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در صورت شدت گرفتن بارندگی تمهیدات لازم برای جابه جایی اهالی روستای تاسوله شهرستان گتوند در این منطقه و در معرض خطر قرار گرفتن اهالی منطقه فراهم شده‌است.

او با بیان اینکه یکی از روستا‌هایی که با توجه به هشدار مدیریت بحران در پی بارش شدید باران در هفته جاری در معرض احتمالی سیلاب و آسیب قرار دارد روستای تاسوله در گتوند است افزود: در صورت بارش شدید باران و قرار گرفتن در معرض خطر اهالی این روستا که ۳۰ خانوار است به اردوگاه اضطراری برپا شده در شهرستان گتوند منتقل خواهند شد.

پهلوان بیان داشت:  در حال حاضر هیچ فردی از این روستا به اردوگاه منتقل نشد است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در هر شهرستان نقاطی همچون ورزشگاه‌ها و یا فضای باز ایمن به عنوان اردوگاه اضطراری انتخاب شده است ضدعفونی کردن و پاکسازی اردوگاه‌ها برعهده دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی است و در صورت استفاده از این اردوگاه‌ها ضدعفونی خواهند شد.

این مقام مسئول ادامه داد تا در صورت وقوع خطر ناشی از بارش شدید باران در هفته جاری مردم به این نقاط هدایت شوند و برپایی اردوگاه اضطراری بر عهده هلال احمر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.