صدور ۷۸۷ فقره پروانه تولید انفرادی صنایع‌دستی در ایلام

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از صدور ۷۸۷ فقره پروانه تولید انفرادی در یازده ماهه سال ۹۸ خبر داد.

صدور ۷۸۷ فقره پروانه تولید انفرادی صنایع‌دستی در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: در طول یازده ماهه سال ۹۸ تعداد ۷۸۷ فقره پروانه تولید انفرادی صنایع دستی برای متقاضیانی که دارای تخصص، تجربه وآشنایی به فرایند تولید وتوانایی ساخت محصول در یکی از رشته‌های صنایع دستی بوده اند صادر شده است.

شنبه‌زاده با بیان اینکه این مجوز‌ها بیانگر نوع، ظرفیت تولید و سرمایه‌گذاری انجام شده برای یک رشته در مکانی معین است، تصریح کرد: افرادی که مجوز پروانه تولید انفرادی دریافت می‌کنند به شکل مستمر و مداوم در رشته مورد تقاضای خود فعالیت و تولید خواهند داشت.

او افزود: متقاضیان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب مهارت‌های اولیه تحت نظر این اداره، موفق به دریافت این مجوز‌ها می‌شوند.

شنبه زاده تصریح کرد: ۳۳ رشته صنایع دستی در استان ایلام وجود دارد و جوانان در هر یک از رشته‌های مورد علاقه خود می‌توانند با کسب آموزش‌های لازم وارد فضای کسب و کار با کمترین سرمایه‌گذاری شوند.

او ادامه داد:هم‌اکنون ۱۲۰ کارگاه تولیدی صنایع دستی در استان فعالیت دارند و در این کارگاه‌ها افراد زیادی مشغول کار هستند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.