مشکلی از نظر تامین مواد ضدعفونی کننده در خراسان جنوبی نداریم

شهرکی  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: لوازم بهداشتی، شوینده و مواد ضدعفونی کننده به اندازه کافی تامین شده و مردم نگران نباشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شهرکی  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از گشت‌های نظارتی بر داروخانه‌های استان، گفت: لوازم بهداشتی، شوینده و مواد ضدعفونی کننده به اندازه کافی تامین شده و مردم نگران نباشند.

او با اشاره به گشت‌های ویژه نظارت با کمک دستگاه‌های مربوطه، اظهار کرد: در گشت مشترک با توجه به بازدید از داروخانه‌ها و انبار‌های آن‌ها هیچ گونه موردی مبنی بر احتکار مواد و لوازم بهداشتی، شوینده و ضدعفونی مشاهده نشد.

شهرکی افزود: با متخلفان افزایش قیمت این کالا‌ها و یا محتکران که مورد استفاده در شرایط شیوع کروناست، به شدت برخورد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: در روز‌های آینده محصولات بهداشتی کارخانه‌های خراسان جنوبی به بازار عرضه می‌شود و مردم از نظر تأمین کالا‌های بهداشتی نگران نباشند.

شهرکی تصریح کرد: تامین کالا‌های بهداشتی بنابر تاکید وزارت بهداشت در دستور تمام داروخانه‌ها قرار گرفته و مردم نگران تامین این وسایل نباشند.

او یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، عدم عرضه، عدم صدور صورتحساب، احتکار و سایر تخلفات در این اقلام، مراتب را به سامانه ۱۹۰ دانشگاه علوم پزشکی و یا ۱۲۴ معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.