جشنواره های نشاط و امید، مد ولباس فجر ا البرز به زمان دیگری موکول شد

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی البرز از تغییر زمان برگزاری نخستین جشنواره نشاط و امید و سومین جشنواره مد ولباس فجر استان البرز به دهه سوم فروردین ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،ناصر مقدم ، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان  البرز، ضمن اعلام خبر در خصوص تغییر زمان  برگزاری جشنواره  نشاط و امید ، سومین جشنواره مد و لباس فجر استان البرز " به دهه سوم فروردین ۱۳۹۹ گفت : علی رغم تلاش های معاونت های فرهنگی و رسانه ای ، هنری وسینمایی ، قرآنی و معاونت توسعه مدیریت و منابع  اداره کل و همکاران در حوزه های مختلف ، در خصوص برگزاری این جشنواره ها که مقرر گردیده بود از ۱۲ لغایت ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ برگزار گردد .
 
مدیر کل فرهنگ وارشاد البرز افزود: باتوجه به ضرورت جلوگیری و پیشگیری مناسب از خطر ابتلاء به بیماری در شرایط کنونی و به منظور صیانت و اهمیت سلامت شهروندان  ، این جشنواره ها در دهه سوم فروردین ۱۳۹۹ برگزار می گردد .
 
مقدم گفت : ضمنا" برگزاری دومین نشست هم اندیشی فعالان سواد رسانه ای و اطلاعاتی کشور که قرار بود در ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ برگزار گردد ، نیز به زمان دیگری موکول شد که متعاقبا" اطلاع رسانی می گردد .
 
او افزود : در شرایط کنونی از کلیه شهروندان درخواست می شود که برای آگاهی از راه های پیشگیری و آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس جدید ۲۰۱۹ ( کووید ۱۹ ) فقط به اطلاعیه ها و پیام های وزارت بهداشت کشور توجه کرده و از انتشار خبرهای با هویت نامعلوم در مورد کرونا توجه نکنند.
 
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز در پایان گفت : از اصحاب فرهنگ هنر و رسانه و شهروندان  استان البرز تقاضا می گردد در این شرایط حساس کشور واستان البرز با حفظ خونسردی و با رعایت کلیه موارد بهداشتی شخصی و اجتماعی عمل نموده تا بتوانیم بر ویروس کرونا غلبه کنیم تا جامعه ای عاری از هرگونه ویروس داشته باشیم.
 
انتهای پیام / ر. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.