اولین بیمار اراکی مبتلا،کرونا را شکست داد

حال اولین بیمار اراکی مبتلا به کرونا بسیار مطلوب و خوب و درآستانه ترخیص است.

نوروزی پرستار بیمارستان معین درمان کرونا ویروس در اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: حال دکتر عزت اله بهزادی نیا  پزشک اراکی که به کرونا مبتلا شده بسیار مطلوب و خوب می‌باشد و با پایان دوره نقاهت ترخیص می‌شود.

اولین بیمار اراکی مبتلا،کرونا را شکست داد

نوروزی افزود: دکتر بهزادی نیا روز ششم درمانشان را طی می‌کنند و با گذشتن ۴ روز دیگر و تکمیل دوره ۱۰ روزه ایشان مرخص خواهند شد.

دکتر عزت اله بهزادی نیا هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به استرسی که کرونا ویروس برای هموطنان ایجاد کرده،گفت:  کرونا یک عفونت ویروسی هست و قطعا مشکلی برای هم وطنان ایجاد نخواهد کرد و نگران نباشند.

دکتر بهزادی که شش روز است به کرونا ویروس مبتلا است و روز‌های پایانی نقاهت را طی می‌کند،گفت: بنده هم یکی از مبتلایان بودم و الحمدلله الان وضعیتم کاملا استیبل هست و جای نگرانی وجود ندارد.

او اضافه کرد: بنده متخصص طب اورژانس هستم و خدمت هموطنان عرض سلام دارم و امیدوارم که حالشان خوب باشد و بدون ترس با خیال راحت زندگی خود را داشته باشند و به تغذیه خودشان دقت کنند.

او اضافه کرد: مردم مراقب باشند و در صورت ابتلا به بیماری کرونا روحیه خود را حفظ کنند؛ به دستورالعمل دارویی عمل کنند و این را بدانند که مبتلایان به کرونا ویروس به راحتی ترخیص خواهند شد.
انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
خدا رو شکر الحمد لله
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۷:۳۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
سرما خوردگی بوده
Spain
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
احسنت دکترجان