اجرای ۱۷۸ طرح راه و شهرسازی در چهارمحال وبختیاری

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اجرای ۱۷۸ طرح در حوزه‌های مختلف خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین ده‌محسنی سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اجرای ۱۷۸ طرح در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: از این تعداد ۵ طرح در ردیف طرح‌های اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است.

او اضافه کرد: راه آهن شهرکرد به مبارکه، محور اردل به دوپلان، محور تیران به کمربندی شمالی شهرکرد به سامان، محور شهرکرد به بروجن به لردگان و محور شهرکرد به بازفت به مسجد سلیمان از جمله طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان به شمار می‌رود.

ده‌محسنی، اعتبارات مصوب این اداره کل در طرح‌های عمرانی استان را ۱۷۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: همچنین ۷۶ میلیارد تومان هم در حوزه اعتبارات ملی به این اداره‌کل اختصاص یافته است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در ادامه طرح بازآفرینی شهری را از مهمترین طرح‌های این اداره‌کل برشمرد و افزود: در قالب این برنامه، ۳۳ طرح با اعتباری افزون بر ۲۳ میلیارد تومان در ۵ شهر استان تعریف شده و در حال اجرا است.

ده‌محسنی، سهمیه این استان در طرح اقدام ملی مسکن را دو هزار و ۱۶۳ واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد یک هزار واحد در مرکز استان و یک هزار و ۱۶۳ واحد در سایر شهرستان‌های استان احداث می‎شود.

او با بیان اینکه از مجموع افراد ثبت‌نامی در طرح ملی اقدام مسکن در شهرستان شهرکرد، ۸۰۰ نفر حائز شرایط بودند، اظهار داشت: فرایند تشکیل پرونده این افراد از ماه جاری آغاز شده و افرادی هم که شرایط آن‌ها احراز نشده است می‌توانند اعتراض خود را اعلام کنند.

ده‌محسنی طرح اقدام ملی مسکن را از مهمترین طرح‌های دولت برای خانه‌دار شدن اقشار کم درامد دانست و خاطرنشان کرد: دولت برای اقشار کم‌درآمد که در دهک‌های پایینی جامعه قرار دارند تسهیلات قابل توجهی قرار داده که نیازمند اطلاع‌رسانی گسترده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار