بسته اخبار حوادث ایلام امروز ششم اسفند ۹۸؛

وقوع قتل در ایوان مرگ ۲ نفر را رقم زد/اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بدره

مهم‌ترین حوادث ایلام امروز ششم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

وقوع قتل در ایوان مرگ ۲ نفر را رقم زد/اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بدره

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مهم‌ترین حوادث ایلام امروز ششم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

وقوع قتل در ایوان مرگ ۲ نفر را رقم زد

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از وقوع یک فقره قتل خبر داد و گفت: قاتل ۲ نفر را با اسلحه گرم به قتل رساند.

سرهنگ سعید عالی پور اظهار داشت:در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در یکی از محلات شهر ایوان بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد ۲ نفر در اتاقکی که مربوط به قاتل بوده با اسلحه گرم به قتل رسیده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه ساعت دقیق به قتل رسیدن و همچنین علت و انگیزه قتل این ۲ نفر، توسط کارشناسان در دست بررسی است، گفت: قاتل بلافاصله بعد از وقوع قتل از محل متواری شده است.

سرهنگ عالی پور یادآور شد: قاتل شناسایی و تلاش برای دستگیری وی با تشکیل تیم‌های مجرب در دستور کار این پلیس قرار دارد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار موثق خود را از طریق کانال پلیس ایلام دریافت کنند

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بدره

فرمانده انتظامی شهرستان بدره از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح یک سارق شناسائی و دستگیر شد.

سرهنگ عزت اله متین فر اظهار کرد: با هدف توسعه احساس امنیت و مطالبه به حق شهروندان، ماموران انتظامی شهرستان ضمن شناسائی نقاط آلوده و جرم خیز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را اجرا کردند.

او با بیان اینکه در این طرح یک سارق شناسائی و دستگیر شد، افزود: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ متین فر با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی در اجرای طرح‌های انتظامی، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان، حسب وظیفه ذاتی و قانونی خود با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

کشف ۱۴ فقره انواع سرقت در ایلام

 سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت و همچنین تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ موضوع به صورت ویژه در دستور کار یگان‌های اجرایی شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: با بررسی محل انجام سرقت‌ها و همچنین تحقیقات میدانی و با اشرافیت کامل ۶ سارق شناسایی و تحت کنترل قرار گرفتند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه امنیت مطالبه به حق شهروندان است تصریح کرد: در چند عملیات جداگانه ۶ سارق دستگیر و به ۱۴ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

او از مشارکت و همراهی خوب مردم با پلیس قدردانی و خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه پلیس براساس وظیفه ذاتی خود برای تامین امنیت و آرامش شهروندان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست، گفت: شهروندان توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.