استان سمنان ۵۰ هزار حقوق‌بگیر در بخش صنعت و معدن دارد

معاون اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه ظرفیت‌های صنعتی و معدنی استان بی‌نظیر و مطلوب است، گفت: استان سمنان ۵۰ هزار حقوق‌بگیر در بخش صنعت و معدن دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حشمت‌الله عسگری در آئین تکریم از رئیس سابق سازمان صمت استان به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان ضمن بیان اینکه استان سمنان ۵۰ هزار حقوق‌بگیر در بخش صنعت و معدن دارد، گفت: برای تقویت این افراد در حوزه تولید داخل می‌بایست با گفتار و عمل مناسب اثرات سو مباحث اثرگذار بر تولیدکننده کاهش یابد که رسیدگی به این نیاز کار بزرگی محسوب می‌شود.

او بابیان اینکه استان سمنان از ظرفیت‌های صنعتی و معدنی کم‌نظیر و مطلوبی برخوردار است، افزود: اداره صنعت و معدن و تجارت می‌بایست در هر سه حوزه حضور مؤثر داشته باشد و وقت و انرژی خود را به آن معطوف کند تا در قالب مأموریت‌های سازمان هر سه بتوانند به رشد و بالندگی دست یابند.

معاون اقتصادی استاندار سمنان از کاهش نرم تورم در استان خبر داد و ضمن بیان اینکه با سرعت فزاینده منحنی رو به پایین را طی می‌کند، ابراز داشت: این دستاورد ارزشمند حاصل تلاش‌های صورت گرفته در ستاد تنظیم بازار است که در مواقع اضطراری با ورود به‌موقع مانع از افزایش قیمت‌ها شده که این روند ادامه‌دار خواهد بود.

عسگری بابیان اینکه طی شش‌ماهه گذشته بالغ‌بر ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تصویب و به واحد‌ها پرداخت‌شده است، تصریح کرد: یکی از اقدامات این ستاد شناسایی واحد‌های در شرف تعطیل یا نیمه تعطیل و اعطای تسهیلات مناسب توسط بانک‌ها به صنعتگران و تولیدکنندگان است تا به چرخه تولید بازگردند.

او ضمن بیان اینکه با همدلی بخش عمده‌ای از مشکلات استان قابل‌حل خواهد بود، افزود: قطعاً نگاه ما در معادن به‌سوی جلوگیری از خام فروشی، توسعه صادرات، حل مشکلات تولیدکنندگان و پیگیری امور صنعتگران استان سمنان است که با بهره‌گیری از مدیران ستادی و ظرفیت ارتباطات دست‌یابی به این اهداف راحت‌تر خواهد بود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار