مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت صمت:

۵۰ درصد اقتصاد کشور در وزارت صمت مدیریت می‌شود

عزیز الله قربانی بابیان اینکه این وزارت‌خانه حجم گسترده‌ای از فعالیت‌ها را در بردارد، گفت: ۵۰ درصد اقتصاد کشور در وزارت صمت مدیریت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عزیز الله قربانی مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت صمت در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه مجموعه این وزارت با حجم گسترده امور از معیشت تا صنعت، تجارت خارجی و معدن مواجه است، گفت: ۵۰ درصد اقتصاد کشور در وزارت صمت مدیریت می‌شود که این میزان برای استان سمنان بیشتر است.

او ضمن بیان اینکه وجود فعالیت‌های گسترده در بدنه وزارت خانه می‌طلبد تا از مدیران توانمند بهره‌مند باشند، افزود: سمنان از این لحاظ یکی از بهترین استان‌های کشور محسوب می‌شود و آرامش خوبی به لحاظ بدنه کارشناسی و مدیریتی و توانمندی در آن به چشم می‌خورد که بخش عمده‌ای از آن به مدیریت مجموعه بازمی‌گردد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت صمت بابیان اینکه بخش اعظمی از کار این وزارت خانه به مردم برمی‌گردد، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا خروجی کار مشخص شود با پاسخگویی و رفع نواقص فرایند‌ها بهتر می‌توانند اداره شود که باید گفت در سازمان به روی همه بازخواهد بود و با آغوش باز آماده پاسخگویی هستیم.

قربانی ضمن بیان اینکه تشکل‌ها بازوی اصلی سازمان هستند و از این ظرفیت می‌بایست در استان استفاده شود، تصریح کرد: اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، اتاق تعاون و خانه صنعت معدن چهار تشکل و مشاور اصلی در استان هستند که می‌توانند کمک باشند چرخ اقتصادی را در استان بگردانند.

او بابیان اینکه مدیر دلسوز پیگیر امور است، افزود: قطعاً وزارت صمت نیز می‌کوشد تا این ارتباط را به‌خوبی اهتمام دهد و کمک کند تا به همین نحو جریان تداوم یابد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار