آشناگر گفت: بانک‌ها باید تلاش کنند تا روند پرداخت تسهیلات را بهبود دهند و عملکرد بهتری در این حوزه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آشناگر استاندار سمنان در دویست و شانزدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: بانک‌ها باید تلاش کنند تا روند پرداخت تسهیلات را بهبود بدهند و عملکرد بهتری در این حوزه داشته باشند.

بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز گفت: در بخش اول جلسه امروز مصوبات واحد‌های تولیدی بررسی شد که ۱۹ طرح از صنعت و معدن با رقم ۱۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و ۴۲ طرح از جهاد کشاورزی با رقم بیش از ۴ میلیارد تومان و در مجموع ۶۱ طرح با رقم ۱۲۵ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان مصوب شد.

او افزود: در حال حاضر ۲۳۴ طرح از صنعت و معدن و ۳۷۳ طرح از جهاد کشاورزی و در مجموع ۶۰۷ طرح در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند.

اسودی تصریح کرد: بانک‌ها برای ۸۲ طرح از صنعت و معدن و ۸۰ طرح از جهاد کشاورزی و در مجموع ۱۶۲ طرح با رقم ۷۸۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات را تاکنون پرداخت کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: در عملکرد تبصره ۱۸ از ۵۶۱ میلیارد تومان سهمیه استان، ۲۳۳ میلیارد تومان مصوب شده و در جهاد کشاورزی از ۵۴۰ میلیارد تومان حدود ۱۱ میلیارد تومان جذب شده که نیاز است تا بانک‌ها عملکرد بهتری در این خصوص داشته باشند.
او در پایان گفت: در این جلسه مشکلات شش واحد بررسی و حل شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.