محور حمیل به ایلام در ۲۴ ساعت آینده مسدود است

رییس پلیس راه استان کرمانشاه، از مسدودشدن تونل دوم محور حمیل به ایلام به علت ریزش کوه در پی بارش‌های اخیر خبر داد.

حمیل به ایلام به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس راه استان کرمانشاه   روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت:  محور  حمیل به ایلام  به دلیل بارش شدید باران طی ۲۴ ساعت اخیر و متعاقب آن ریزش کوه مسدود شده است.

او با بیان اینکه عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند، گفت: شهروندان می‌توانند از مسیر اسلام آبادغرب به قلاجه به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

سرهنگ حیدری بیان کرد: هم اکنون در همه محور‌های استان بارش شدید باران گزارش شده که این بارش در محور اسلام آبادغرب به حمیل و ایلام شدیدتر از سایر نقاط است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: در چنین شرایطی به رانندگان توصیه می‌شود که حتما با سرعت مطمئنه حرکت و از ارتکاب هرگونه کار خطرناک حین رانندگی خودداری کنند.

او بیان کرد: همه محور‌های استان لغزنده و در برخی مسیر‌ها شاهد آبگرفتگی سطح جاده هستیم که عدن رعایت سرعت مطمئنه می‌تواند خطرآفرین باشد.

سرهنگ حیدری در پایان از حضور ۶۵ گشت پلیس در جاده‌های استان خبر داد و گفت: با رانندگان متخلف برخورد و در صورت ارتکاب ۲ تخلف حادثه ساز در طول مسیر خودروی آن‌ها ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار