لغزنده بودن تمام جاده‌های استان کرمانشاه/ رانندگان در مناطق کوهستانی زنجیرچرخ همراه داشته باشند

رییس پلیس راه کرمانشاه با اشاره به بارندگی‌های شب گذشته و امروز از لغزنده بودن تمام جاده‌های استان خبر داد و گفت: در بعضی از محور‌ها شاهد مه‌گرفتگی شدید هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری  رییس پلیس راه کرمانشاه از مه گرفتگی شدید محور اسلام آبادغرب به سرپل ذهاب خبر داد و از رانندگان خواست در شرایط مه گرفتگی و لغزندگی جاده‌ها با احتیاط زیاد، سرعت مطمئنه و چراغ روشن حرکت کنند.

او با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در ۲۴ ساعت آینده؛ توصیه کرد قبل از حرکت در جاده‌ها با ارسال پیامک به شماره ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان آگاهی یابند.

حیدری با بیان اینکه اینکه پیش بینی می‌شود در مناطق کوهستانی استان شاهد بارش برف باشیم، از رانندگان خودرو‌هایی که قصد تردد به مناطق کوهستانی، اورامانات و شمال شرقی استان را دارند خواست قبل از حرکت وسایل ایمنی خودرو را بررسی کنند و تجهیزات مانند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

او همچنین با اشاره به احتمال آبگرفتگی معابر استان در بارش‌های ۲۴ ساعت آینده از رانندگان خواست در شرایط لغزندگی جاده ها، بارندگی و آبگرفتگی معابر سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار