مردم از سفر‌های غیرضروری در محور‌های استان سمنان دوری کنند

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: هموطنان تا جای ممکن از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند و از محور‌های کوهستانی استان به علت لغزندگی ناشی از بارش باران و برف تردد نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ تقی کبیری رییس پلیس راه استان سمنان گفت: تمام محور‌های اصلی استان سمنان در اثر بارش باران لغزنده است و با کوچکترین بی احتیاطی رانندگان امکان وقوع حادثه وجود دارد.

او افزود: تمام محور‌های مواصلاتی استان سمنان به علت بارش باران یا برف لغزنده و محور سمنان به فیروزکوه دچار برف و بوران شده است.

رییس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: بارندگی و مه گرفتگی نیز سبب کاهش دید افقی و نیز لغزندگی محور فولاد محله به کیاسر در شهرستان مهدیشهر شده است.

کبیری تصریح کرد: بارش برف خفیف در گردنه خوش ییلاق در مسیر شاهرود- آزادشهر بین استان‌های سمنان و گلستان نیز سبب لغزندگی جاده شده است.

رییس پلیس راه استان سمنان اضافه کرد: گردنه آهوان در محور سمنان به دامغان نیز به دلیل بارش باران، لغزنده است.

او با تاکید بر اینکه جاده‌های استان هم اکنون لغزنده و ترافیک روان است، گفت: رانندگان با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان کبیری از هموطنان خواست تا جای ممکن از محور‌های کوهستانی استان سمنان تردد نکنند و افزود: شهروندان از تردد و توقف خودرو در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار