مدیر کل هواشناسی استان سمنان خبر داد؛

بارش باران و کاهش دما مهمان استان سمنان

ایرج مصطفوی گفت: اوایل روز سه شنبه هفته جاری ورود امواج ناپایدار به همراه ورود سامانه بارشی قوی در استان سمنان پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج مصطفوی مدیر کل هواشناسی استان سمنان گفت: بارش شدید باران و برف، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، کولاک، مه آلودگی و کاهش دما از ۶ الی ۱۰ درجه در این سامانه آب و هوایی پیش بینی شده است.

او افزود: در سطح استان به ویژه نواحی غربی تا مرکزی و نیمه شمالی رگبار، رعد و برق، باران و برف با ۱۵ الی ۵۰ میلی متر بارندگی پیش بینی شده است و در نواحی سردسیر و ارتفاعات امکان بارش ۲ الی ۱۰ سانتی متر برف وجود دارد.

مصطفوی ادامه داد: احتمال جاری شدن سیلاب و رواناب در نواحی غربی و مرکزی، آب گرفتگی معابر، لغزندگی و اختلال تردد در جاده‌ها به ویژه گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی و احتمال خسارت ناشی از باد شدید پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان سمنان اظهار داشت: این سامانه اواخر وقت چهارشنبه ۷ اسفند خارج می‌شود و در مدت زمان یاد شده احتیاط در تردد شهری و جاده ای، مجهز کردن خودروها به تجهیزات زمستانی و اجتناب از سفر‌های غیرضروری تاکید می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.