سردار حاجی زاده:

آمریکا نمی‌تواند مانع ایرانیان برای رسیدن به قله‌ دانش شود

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران گفت: اگر آمریکا کل کشور را هم حصار بکشد، ایرانیان باز هم به قله‌های دانش دست خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه رونق تولید در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاورد‌های بالا و مطلوب این نمایشگاه گفت: خوشبختانه این نمایشگاه فرصت مناسب و ایده‌آلی است که شرکت‌های صنعتی و تولیدی می‌توانند به راحتی به تبلیغ محصولات‌شان و ارتباط با همکاران خود بپردازند. از این رو برگزاری نمایشگاه رونق تولید فرصتی است که به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برگزار شده است و می‌تواند شرکت‌ها و تولیدکننده‌ها را به هم متصل کند.

او در ادامه با اشاره به یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی در خصوص کمک موشکی ایران به یمن افزود: اصلا مقامات آمریکایی در حد و توانی نیستند که بخواهند اظهار نظر کنند و تا به امروز هم نتوانسته‌اند هیچ غلطی انجام دهد.


بیشتر بخوانید: اعلام آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای مهار سیلاب‌ها 


حاجی‌زاده در پاسخ به سؤال خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر تلاش آمریکا برای بر هم زدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران تصریح کرد: آمریکا سعی کرد مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کند و دید که مردم با حضور کامل آمدند و مشت محکم و جواب دندان شکنی را به شیطنت‌های آمریکا دادند.

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر آمریکا کل کشور را هم حصار بکشد، جوانان این مرز و بوم باز هم به قله‌های رفیع دانش دست خواهند یافت همانطور که امروز هم دانشگاهیان در این جایگاه ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارزو
۲۳:۲۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
دمت گرم سردار عزیز ...پیشاپیش تولدتون مبارک ان شالله صدوبیست ساله بشین ...خداوندازتمام بلاها حفظتون کنه
آخرین اخبار