تاکید معاون آموزش دانشکده علوم پزشکی آبادان بر تقویت سیستم ایمنی بدن

معاون آموزش دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: گفت:حفظ شرایط روحی سیستم ایمنی قوی به منزله سد دفاعی بدن است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سارا مبارک معاون آموزش دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دوری از استرس پیشگیری کننده از بیماری هاست چرا که درمان ویروس ها، در شرایط آرامش و تقویت سیستم ایمنی موفق تر خواهد بود.

او افزود: همچنین لازم است دستورات پیشگیرانه و رعایت نکات بهداشتی را در اولویت کار خود قرار دهیم.

معاون آموزش دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:اگر در خانواده کسی با علائم خفیف روبرو شد باید فاصله یک تا یک و نیم متری از اعضای خانواده را رعایت کند، مصرف میوه و سبزیجات را فراموش نکند با ورزش کردن سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کند مایعات مصرف کند و با خواب کافی و نداشتن استرس سیستم ایمنی بدن را بهبود ببخشد.

آرش یلالی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان،  هم درباره بیماری کرونا گفت: در حال حاضر شرایط کشور به سمت و سویی می رود که جای هیچ پنهانکاری وجود ندارد.

او تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از موارد مشکوک به آنفولانزا ختم می شوند چرا که علائم آنفولانزا و کرونا بسیار به یکدیگر شباهت دارند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان اطلاع رسانی به مردم را به منزله کمک و یاری از مردم دانست که ضمن اعتماد سازی متقابل کمک می کند شرایط بهتر کنترل شود.  

آرش یلالی همچنین خاطرنشان کرد: برای از دست ندادن فرصت نمی‌توانیم از همه بیماران یا همه کسانی که متقاضی هستند تست کرونا بگیریم، تنها کسانی آزمایش کرونا می شوند که در اثر بیماری شدید در بیمارستان ها نیاز به بستری دارند و بعد با تست خانواده وی، سعی می کنیم از انتشار این بیماری جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.