معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

با وجود جنگ اقتصادی، حوزه صنعت در حال پیشرفت است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صنعتگران با وجود جنگ اقتصادی با تمام توان به کار خود ادامه می‌دهند و در حال توسعه و پیشرفت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح واحد صنعتی تولیدکننده تجهیزات یکبارمصرف بیمارستانی در شهرک صنعتی توس، گفت: دشمن با وجود فشار‌های اقتصادی نتوانسته به واحد‌های صنعتی و تولیدی آسیب برساند و صنعتگران با وجود جنگ اقتصادی با تمام توان به کار خود ادامه می‌دهند و در حال توسعه و پیشرفت هستند.

او ادامه داد: افزون بر ۴۴ هزار واحد صنعتی و بیش از سه هزار واحد کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت مدیریت این سازمان مشغول فعالیت است و بالغ بر ۸۸۵ هزار نفر در این واحد‌ها مشغول به کار هستند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای حمایت از سرمایه گذاران در چارچوب اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتیدر کشور و رفع موانع سرمایه گذاری و تولید اجرا شده و نیز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته، واحد‌ها تا ۱۳ سال معاف از پرداخت مالیات هستند.

صالحی نیا افزود: فضای مطلوبی برای فعالیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور فراهم است و اصلاح فرآیند‌های سرمایه گذاری در چارچوب اهداف اقتصادی در جهت رشد و توسعه صنعتی انجام شده تا صاحبان صنعت بهره برداری کنند.

 او با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین کردند، تصریح کرد: در این راستا و تحقق اهداف آن برنامه‌های مهم و محوری حوزه صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تدوین شده تا شاهد ظرفیت حداکثری تولید در واحد‌های صنعتی باشیم.

این واحد صنعتی تولیدکننده سفتی باکس آنتی باکتریال در کشور است که با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۵۰ نفر را فراهم کرده است.

پروژه خطوط انتقال دو مداره ۱۳۲ و ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی توس با هزینه ۱۶ میلیارد ریال، افتتاح و به بهره برداری رسید.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.