۲ خط تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده در اهواز راه اندازی شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از راه اندازی ۲ خط تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده در اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به صدور مجوز راه اندازی ۲ خط تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده در اهواز گفت: خط تولید محلول ضدعفونی کننده روز چهارشنبه وارد مدار شد و خط ژل ضد عفونی کننده پنجشنبه ۸ اسفند آغاز به کار می‌کند.

او افزود: خط تولید محلول ضد عفونی کننده روزانه پنج تن محلول تولید می‌کند و هم اکنون در یک نوبت فعال است و در صورت نیاز خوزستان به سه نوبت افزایش پیدا می‌کند.

ابول نژادیان بیان داشت: خط تولید ژل ضدعفونی کننده روز پنجشنبه آغاز به کار می‌کند و روزانه ۱۰۰ کیلو در بسته‌های ۱۰۰ سی سی تولید خواهد کرد.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، این ۲ خط تولید مربوط به شرکت بوژنه هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: دانشکده داروسازی این دانشگاه نیز در حال تولید محلول‌های ضدعفونی کننده در ابعاد زیاد است و در یکی دو روز آینده نیاز داروخانه‌ها تامین می‌شود.

ابول نژادیان ادامه داد: تاکنون ۳ مورد مثبت کرونا در خوزستان تایید شده که یک نفر از آن‌ها در اندیمشک فوت شده و ۲ بیمار دیگر در هندیجان و اهواز بستری هستند.

او با بیان اینکه نتیجه آزمایش بیماران مشکوک به کرونا در مدت ۳ ساعت در آزمایشگاه اهواز ارائه می‌شود، افزود: بر اساس آخرین وضعیت حدود ۲۳ نفر مشکوک در خوزستان گزارش شده که کار نمونه‌گیری و تشخیص در آزمایشگاه تشخیص کرونا در اهواز در حال انجام است.

فرهاد ابول نژادیان اذعان داشت: پزشکان همه رشته‌ها در بیمارستان رازی اهواز مستقر هستند و بیمارستان سلامت اهواز نیز به عنوان پشتیبان در حال آماده سازی است که در صورت نیاز ظرفیت مازاد بیمارستان رازی به آن منتقل شود و در صورت لزوم بیمارستان‌های دیگر وارد مدار می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.