استفاده از ظرفیت کامل واحد‌های تولید ماسک و ملزومات بهداشتی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعلام کرد: از ظرفیت کامل واحد‌های تولیدی ماسک، دستکش یکبار مصرف و شوینده‌های بهداشتی در شهرک‌های صنعتی فارس استفاده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی در بازدید از واحد فعال تولید تجهیزات پزشکی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، از اهتمام ویژه تولید کنندگان فارس برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تقدیر و بر رفع موانع و مشکلات تولید این واحد‌ها تاکید کرد.

او افزود: فعالان تولیدی استان همگام با سراسر کشور تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را برای تولید اقلام مورد نیاز مردم در این رو‌زها بسیج کرده اند.

فتوحی، در مورد ظرفیت‌های تولیدی این شهرک صنعتی در بخش تولید انواع شوینده‌ها، محلول‌های ضد عفونی، گند زدایی و مایع‌های دستشویی گفت: این واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، توانایی تولید روزانه ۲۰ هزار عدد ماسک و ۸ عزارعدد دستکش یکبار مصرف در کنار سایر تجهیزات پزشکی را دارند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به نیاز این روز‌ها به تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف، افزود: این میزان تولید می‌تواند بخشی از نیاز بازار را تامین کند.

فتوحی اضافه کرد: با توجه به افزایش تقاضای بازار، این واحد صنعتی تعداد نوبت کاری‌های خود و نیز نفرات خود را افزایش داده و با تمام توان و ظرفیت به تولید مشغول است.

او با اشاره به فعالیت ۸ واحد تولید انواع شوینده‌ها در شهرک‌های صنعتی استان گفت: این واحد‌ها با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های خود درحال تولید هستند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار