اخذ ممنوعیت خسارت فسخ قرارداد از سوی تالارداران تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از ممنوع بودن اخذ هرگونه مبلغ از مشتریان به عنوان خسارت فسخ قرارداد از سوی تالارداران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "نادر مرادی" با اعلام خبر ممنوعیت اخذ هر گونه مبلغ از مشتریان به عنوان فسخ قرارداد از سوی متصدیان تالار‌های پذیرایی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، لغو برخی از مراسم جشن و پذیرایی از سوی شهروندان، بخشنامه‌ای از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، به اتاق اصناف و اتحادیه تالار پذیرایی و تجهیز مجالس شهر تهران صادر شد.

وی گفت: در این بخشنامه آمده است، کلیه متصدیان این واحد‌های صنفی از گرفتن هرگونه مبلغ به عنوان خسارت فسخ قرارداد از مشتریان خودداری و مبلغ بیعانه عینا به مشتریان عودت شود.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با اشاره به اینکه این موضوع به کلیه تالارداران شهر تهران ابلاغ شده است، از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هرگونه تخلفی از سوی مدیران و یا متصدیان این واحد‌های صنفی، موضوع را سریعا بهپلیس اماکن پایتخت گزارش تا برابر قانون با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار