دیدار امام جمعه شیراز با نمایندگان مردم فارس در مجلس یازدهم

نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با نمایندگان مردم فارس در مجلس یازهم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در دیدارمنتخبان مردم فارس در یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی با جامعه‌ی روحانیت فارس، اظهار داشت: شورای راهبردی باید به شکلی سامان داده شود که در مصالح استان مورد توجه قرار گیرد و نقش استان فارس در تصیمم‌سازی و تصمیم گیری‌های ملی ارتقاء یابد.

او بیان کرد: فارس باید در هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی دارای چهره ملی باشد، به طوری که نقش خود را در تمدن‌سازی و جامعه‌سازی ایفا کند، این استان ظرفیت تمدن‌سازی دارد و اگر می‌خواهیم آشکار شود باید چهره‌های ملی آشکار شود.

دژکام در بخش دیگری از سخنان خود افزود: منتخبان مردم فارس در مجلس باید در کنار تشکیل شورای راهبردی، با بهره‌گیری از مشورت نخبگان قبل از آغاز فعالیت خود در مجلس شورای اسلامی نسبت به تدوین برنامه چهارساله خود اقدام کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ایجاد وحدت و همگرایی در مسائل کلان استان فارس خاطرنشان کرد: هرچه به مسائل جز بپردازیم رسیدن به توافق کمتر است اما انتظار این است که نمایندگان مجلس در مسائل راهبردی و کلیدی استان فارس اتحاد و همدلی داشته باشند.

او همچنین از نمایندگان درخواست کرد: نظم و برنامه‌ریزی را اولویت برنامه‌ها خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به تجلی جلوه‌های اخلاقی در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: در یکی از حوزه‌های انتخابیه شاهد بودیم که یک نیروی ارزشی و انقلابی به نفع دیگری کنار رفت که این موضوع، نمونه‌ای ارزشمند اخلاقی در انتخابات بود.

دژکام تصریح کرد: در برخی شهرها نیز شنیده شد کاندیداهایی که رای نیاورده با اعضای ستاد خود به دفتر نماینده منتخب رفته و تبریک گفته که این مهم نیز بسیار ارزشمند است و معتقدیم اگر اخلاقیات را جلوه‌گر کنیم، دیگران نیز حامی مکتب اسلام می شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.