به دلیل شیوع ویروس کرونا؛

کویت شهروندان خود را از ایتالیا خارج می‌کند

کویت قصد دارد به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایتالیا، روز پنجشنبه و طی پروازی ویژه، شهروندان خود را از این کشور خارج کند.

کویت شهروندان خود را از ایتالیا خارج می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان هواپیمایی کویت اعلام کرد که قصد دارد طی پروازی ویژه در روز پنجشنبه، ۸ اسفند، به مقصد شهر «میلان» ایتالیا شهروندان خود را از این شهر خارج کند.

این تصمیم پس از آن اتخاذ می‌شود که بر اساس گزارش مقامات ایتالیا، تاکنون ۱۱ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند و شمار افرادی که در این کشور به ویروس کرونا مبتلا هستند به ۳۲۲ نفر رسیده است.

ایتالیا در حال حاضر بیشترین شمار تلفات و افراد مبتلا به ویروس کرونا را در میان کشور‌های اروپایی دارد و مقامات این کشور اقدام به قرنطینه چند شهر کرده‌اند.

دولت کویت علاوه بر این  تمامی مدارس، دانشکده‌ها و دانشگاه‌های این کشور را به مدت دو هفته تعطیل اعلام کرد.

هیئت وزیران کویت در جلسه‌ای فوق العاده امروز چهارشنبه، تصویب کرد تمامی مدارس، دانشکده‌ها و دانشگاه‌های این کشور از اول مارس (روز یکشنبه) به مدت دو هفته تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید:

این کشور همچنین به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ورود کشتی‌های برخی از کشور‌ها به بنادر خود را به صورت موقت ممنوع اعلام کرد و  برگزاری جشن‌های روز ملی امسال را لغو کرد.

هواپیمایی کویت نیز روز دوشنبه اعلام کرده بود علاوه بر کشور‌های ایران و عراق تمامی پرواز‌ها به مبدا یا مقصد کره جنوبی، تایلند و ایتالیا بر اساس مصوبه وزارت بهداشت برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا لغو شده است.

ویروس کرونا که از اواخر سال ۲۰۱۹ شیوع آن از چین آغاز شده، تاکنون جان بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر را گرفته و حدود ۸۰ هزار نفر دیگر نیز در چندین کشور به آن مبتلا شده‌اند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار