فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از بازپس گیری بیش از ۵۳ هکتار از اراضی ملی استان یزد از زمین خواران خبرداد.

سفره طمع زمین خواران برچیده شد/ بیش از ۵۳ هکتار از اراضی ملی خلع ید شدسرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت:  نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد، در بهمن ماه امسال بیش از ۵۳ هکتار از اراضی ملی را در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی، از دست متصرفان اراضی ملی آزاد کردند.

او افزود: در این مدت پرسنل یگان حفاظت با کمک واحد حقوقی اداره کل و شهرستان‌های تابعه موفق به تشکیل ۲۰ فقره پرونده تخریب و تصرف ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع به مساحتی بیش از ۱۸ هکتار در عرصه‌های منابع طبیعی شده اند.
سرهنگ مختومی در ادامه بیان داشت: مأموران ما در گشت زنی‌های شبانه روزی خود موفق به تشکیل یک فقره پرونده چرای غیر مجاز و سه فقره پرونده کشفیات در عرصه‌های منابع طبیعی استان شده اند.

مختومی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به در پیش رو بودن تعطیلات نوروز و افزایش رفت و آمد به مناطق ییلاقی در صورت مشاهده هرگونه آتش سوزی، تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی، قاچاق گیاهان دارویی و چوب سریعاً با تلفن ۱۵۰۴ تماس گرفته و ما را از محل و نوع وقوع جرم آگاه نمایید.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.