جدال حساس فجری ها با مس کرمان

زردپوشان در دیداری دشوار به مصاف تیم رده دومی مس خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۶ لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز جمعه نهم اسفندماه تیم فجر شهید سپاسی شیراز به میزبانی ورزشگاه شهید دستغیب ، رودرروی میهمانش مس کرمان قرار می گیرد.

این بازی بدلیل شیوع ویروس کرونا با نظر سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، وزارت بهداشت و وزارت ورزش و جوانان بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد ، موضوعی که کار را برای فجری ها دشوارتر می کند.

جوانی مدیر روابط عمومی باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت : بازیکنان از شرایط خوبی برخوردار هستند و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشتند و با بازگشت بازیکنان مصدوم ، امیدواریم مقابل مس کرمان به پیروزی دست یابیم.

او افزود: برای این مسابقه امیر شعبانی را بعلت چهارکارته بودن و محرومیت در اختیار نداریم و سعید جلالی راد هم بدلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ تا پایان فصل خانه نشین شد که با آمدن پیمان سلمانی به فجر ، نگرانی کادر فنی از این بابت نیز مرتفع شد.

در جدول رده بندی مس کرمان با ۴۵ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۶ امتیاز در رده هشتم جای گرفته است.

رضا کرمانشاهی و کمک هایش امیرمحمد داودزاده و رضا قیم قضاوت بازی فجر شهید سپاسی شیراز و مس کرمان را برعهده دارند.

دیدار رفت دوتیم یک آبان ماه در کرمان برگزار شد و فجری ها با تک گل ایوب کلانتری ، مسی ها را شکست دادند.

زردپوشان شیرازی در هفته ۲۵ با نتیجه ۲-یک مغلوب میزبان خود سرخپوشان پاکدشت شدند تا پس از گذشت هشت هفته از دور برگشت هنوز به بردی دست نیافته باشند و از کورس مدعیان صعود به لیگ برتر خارج شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار