رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان از ضبط و معدوم سازی بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی غیر قابل مصرف در این شهرستان طی بهمن ماه خبر داد.

معدوم سازی بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیرحسین نقی پور، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان گفت: طی ۴ هزار و ۲۰۰ بازرسی صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی از مراکز توزیع، طبخ و عرضه مواد خام دامی و همچنین خودرو‌های حامل مواد خام دامی بیش از دو هزار و ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد خام دامی به علت انقضاء تاریخ مصرف، شرایط ارگانولپتیک نامطلوب و عرضه و نگهداری خارج از ضوابط در شهرستان همدان ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

او اضافه کرد: طی ماه گذشته یک واحد صنفی متخلف پلمب و تعداد ۱۰ واحد صنفی نیز به علت عرضه مواد خام دامی خارج از ضوابط به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

نقی پور از عموم همشهریان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد غیربهداشتی در حوزه تولید، توزیع، بسته بندی و عرضه مواد خام دامی با سامانه ۱۵۱۲ تماس و مراتب را به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار