شکوری: برگزاری انتخابات، فعلا از اساسنامه مهم‌تر است/ برخی در ایران شیطنت می‌کنند

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: در شرایط خاصی هستیم و از فیفا تقاضا کردیم ابتدا انتخابات را برگزار، سپس اساسنامه را اصلاح کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیکم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می‌شود برخی از درون ایران، برای برگزار نشدن انتخابات این فدراسیون در تلاش هستند، بیان کرد: بله برخی در ایران در حال شیطنت هستند. چرا که ما برای این انتخابات زحمت بسیار زیادی کشیدیم. همه مراحل برگزاری انتخابات انجام شده و حتی دستور جلسه هم مشخص است. امیدواریم در داخل کشور کسی شیطنت نکند.

شکوری: برگزاری انتخابات، فعلا از اساسنامه مهم‌تر است/ برخی در ایران شیطنت می‌کنند


بیشتر بخوانید: شکوری: می‌توان بازی‌ها لیگ برتر را لغو کرد، اما تاکنون چنین دستوری برای ما نیامده است/ اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال یک سال زمان می‌برد


منتظر تصمیم نهایی فیفا هستیم

او درباره اینکه در صورت برطرف نشدن ایرادات اساسنامه، در آینده برای فوتبال ایران مشکل به‌وجود می‌آید، بیان کرد: ۲ نماینده از فیفا و یک نماینده از AFC در گذشته به ایران آمدند و من اطلاع ندارم که موضوع خاصی از بابت جلسات آن افراد وجود داشته باشد و نامه جدید فیفا، مربوط به روز‌های اخیر است و از طریق ایمیل به ما چنین چیز‌هایی را گفته‌اند. تمام تلاش مان را می‌کنیم تا انتخابات را برگزار کنیم و حالا منتظر نظر فیفا هستیم.

برگزاری انتخابات، فعلا از اساسنامه مهم‌تر است

شکوری ادامه داد: البته باید این را هم بگویم که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) هر سال اساسنامه خود را به روزرسانی می‌کند و ما نیز باید این کار را می‌کردیم. البته مهم‌تر از اساسنامه، برگزاری انتخابات  است. پاسخ خوبی به فیفا دادیم و با همین اساسنامه ۳ بار انتخابات را برگزار کردیم و شرایط فعلی، اصلا عادی نیست. رئیس نداریم و به فیفا اطلاع دادیم که اجازه بدهد انتخابات را برگزار کنیم، سپس اساسنامه را بروزرسانی کنیم. 

شکوری: برگزاری انتخابات، فعلا از اساسنامه مهم‌تر است/ برخی در ایران شیطنت می‌کنند


بیشتر بخوانید: جدیدترین نمونه تخلف در انتخابات فدراسیون فوتبال/ نامه اعتراض کانون مربیان به شکوری ارسال شد


میزبانی نمایندگان‌مان در لیگ قهرمانان، در ایران است مگر اینکه اتفاق خاصی رخ‌ بدهد

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا پس از برگزاری جلسه نمایندگان ایران در مقر AFC بیان کرد: در آن جلسه معروف، محل جلسه را ترک نکردیم، تا ایمیل کمیته اجرایی را دریافت کنیم. طبق قول دبیرکل AFC، مسابقات دور برگشت در ایران برگزار می‌شود. بیانیه AFC هم این موضوع را مشخص کرده است. مگر اینکه اتفاق خاصی مثل بیماری کرونا باشد و مطمئن باشید اگر در آن جلسه شرکت نمی‌کردیم، برای تیم ملی هم مشکل به‌وجود می‌آمد. ایمیل رسمی کمیته برگزاری مسابقات، یک تضمین برای ما بود و اعلام شده که بازی‌ها در خانه‌ی ایران برگزار می‌شود. کسی از آینده خبر ندارد و امیدواریم نتیجه خوبی برای ما داشته باشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار