خزانه دار فدراسیون فوتبال گفت: سال مالی فدراسیون ۳۱ تیر ۹۹ به اتمام می‌رسد و رئیس جدید اسناد مالی را در آن تاریخ ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی سلیمانی درباره ابهام ایجاد شده درباره اینکه با توجه به برگزار نشدن مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فوتبال در سال ۹۸، برگزاری مجمع انتخاباتی در همین سال ایراد دارد، گفت: ان شاالله در اولین فرصت پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی سالیانه را برگزار می‌کنیم. باتوجه به اساسنامه فدراسیون فوتبال امکان برگزاری مجمع سالیانه پس از مجمع انتخاباتی وجود دارد.

او درباره اینکه با این تفاسیر رئیس آینده فدراسیون طراز مالی در اختیار ندارد، توضیح داد: رئیس جدید تا ۳۱ تیر ۱۳۹۹ طراز مالی دارد. مسئولیت ارائه صورت حساب‌های مالی فدراسیون در آن تاریخ با آخرین فردی است که در این زمینه مسئولیت داشته است. سال مالی فدراسیون در آن تاریخی که گفتم تمام می‌شود و مسئولیت ارائه اسناد مالی با رئیس بعدی فدراسیون است.

خزانه دار فدراسیون فوتبال درباره لزوم ارائه صورت‌های مالی به اعضای مجمع اظهار داشت: ما این صورت‌ها را در اختیار اعضای مجمع قرار می‌دهیم.

او درباره آخرین وضعیت دریافت پول‌های بلوکه شده ایران در فیفا گفت: در حال پیگیری این موضوع هستیم. ۳ ،۴ شماره حساب به فیفا داده ایم که روی آن‌ها کار می‌کند و ان شاالله به زودی سر شماره حسابی که نه فیفا مشکل داشته باشد و نه ما به تفاهم می‌رسیم. اقدام‌های نهایی در حال انجام است، اما تایید نهایی موضوع در اختیار فیفا است و من نمی‌توانم زمانی را اعلام کنم.

سلیمانی تصریح کرد: حیدر بهاروند روی حل این مشکل خیلی تاکید دارد و تیم ویژه‌ای را با مسئولیت ابراهیم شکوری و همراهی من به عنوان خزانه دار فدراسیون مامور کرده است تا بحث مشکل دریافت پول‌های مان در فیفا را حل کنیم. خود بهاروند هم راهکار‌هایی دارد که ما آن‌ها را به فیفا ارائه داده ایم. امیدوارم با توجه به پالس‌های مثبت فیفا یکی از این راهکار‌ها اجرایی شود.

او درباره حسابرس مستقل فدراسیون فوتبال گفت: من اکنون اسم او را در ذهن ندارم، اما حسابرس سطح یکی است که با نظر فیفا و وزارت ورزش انتخاب شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار