بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۶۴)؛

از نرم افزار کیبورد گوگل تا دانلود برنامه بهینه سازی و افزایش سرعت

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۶۴)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود Gboard 9.0.10.29 - کیبورد شرکت گوگل

نرم افزار Google Keyboard بهترین نرم افزار کیبورد برای گوشی‌های هوشمند است. همانطور که از نامش پیداست، این نرم افزار توسط شرکت گوگل ساخته شده و توانسته لقب قدرتمندترین کیبورد را از آن خود کند.

دانلود Sesame Shortcuts Full 3.6.2-fix1 Final - میانبر ساز پرامکانات و عالی

گوشی‌های هوشمند به قدری پیشرفت کرده‌اند که علاوه بر بروزرسانی‌های سخت‌افزار و نرم‌افزاری، برنامه‌های بسیاری به صورت روزانه برای آن‌ها عرضه می‌شود. یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از گیج شدن و گم کردن برنامه‌ای که از آن زیاد استفاده می‌شود، ساختن میانبر در صفحه نخست دستگاه است.تاکنون برای این کار چندین نرم افزار مختلف ساخته شده که هر کدام این کار را به شیوه‌های مختلف انجام می‌دهند.

 

از نرم افزار کیبور گوگل تا دانلود برنامه بهینه سازی و افزایش سرعت

 

دانلود Onefootball v11.19.0.448 - نرم افزار نمایش نتایج فوتبال

برنامه  Onefootball Live Soccer Scores یک نرم‌افزار کامل برای علاقه‌مندان به دنیای فوتبال است. کاربران با استفاده از این برنامه قادرند به اکثر دیگ‌های بزرگ و کوچک جهان دسترسی داشته باشند و از اخبار تیم‌های آن با خبر باشند. در این برنامه افراد می‌توانند نتایج، نقل و انتقالات، زمان‌بندی بازی‌ها و گزارش لحظه‌ای بازی‌ها را پیگیری کنند.

از نرم افزار کیبور گوگل تا دانلود برنامه بهینه سازی و افزایش سرعت

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Password Saver 6.5.6 - برنامه محافظت از رمزهای عبور

امنیت مجازی یکی از مهم‌ترین مباحث این روزهای دنیای ما است. کاربران باید مطمئن باشند که سودجویان نمی‌توانند به اطلاعات آن‌ها دسترسی داشته باشند و مهم‌ترین مسئله برای این امر داشتن رمز عبور مناسب و قوی برای حساب‌های اینترنتی است.

از نرم افزار کیبور گوگل تا دانلود برنامه بهینه سازی و افزایش سرعت

دانلود Pinterest 7.43.0 - برنامه شبکه اجتماعی پینترست

نرم‌افزار پینترست یکی از بهترین نرم‌افزارهای فضای مجازی است که در طی چند سال اخیر همواره کیفیت خود را حفظ کرده و همچنین ارتقا داده است. این برنامه برای به اشتراک گذاشتن و دریافت تصاویر زیبا از مناظر، اشیاء و تصاویر فوق حرفه‌ای ساخته شده و کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه به میلیاردها تصویر از سراسر دنیا دست پیدا کنند.


از نرم افزار کیبور گوگل تا دانلود برنامه بهینه سازی و افزایش سرعت
 

دانلود Trojan War 1.2 - بازی استراتژیکی "جنگ تروجان"

بازی Trojan war یکی از عناوین استراتژیک موبایلی بوده که در آن از برخی اضول عناوین RPG استفاده شده است. داستان این بازی درباره جنگ بین نیروهای شهر تروا با سربازان یونانی است و گیمر در این عنوان در نقش ارتش یونان قرار دارد و باید یکی از شخصیت‌های بازی که توسط دشمنان ربوده شده است را به خانواده خود بازگرداند. گیمر در این عنوان مسئولیت هدایت سربازان را برعهده دارد و باید با استراتژی مناسب آن را در جنگ با نیروهای تروی پیروز کند. این عنوان برخلاف بسیاری از عناوین استراتژی آفلاین ساخته شده است و گیمر نیازی به اتصال به اینترنت برای اجرا آن نخواهد داشت. عنوان Trojan war در گوگل پلی توانسته است امتیاز 4.3 از 5 را کسب کند.


از نرم افزار کیبور گوگل تا دانلود برنامه بهینه سازی و افزایش سرعت
 

دانلود Google Maps 10.34.4 برنامه مشاهده نقشه‌های گوگل

نرم افزار Google Maps بهترین نرم افزار نقشه برای گوشی های اندروید و آی او اس است.این نرم افزار شرکت گوگل، یک مکان یاب با امکانات بی‌نظیر است که می تواند اطلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب نمای دقیق، نقشه های سه بعدی، دستورالعمل های متنوع، مرور آفلاین نقشه ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار در گوگل پلی نزدیک به 5 میلیارد بار دانلود شده است.

 

دانلود KLWP Live Wallpaper Maker 3.44b4919 – اپلیکیشن ساخت لایو والپیپر
 
یکی از ویژگی‌های بسیار خوب سیستم عامل اندروید، امکان شخصی سازی این سیستم عامل توسط کاربر است. کاربران در سیستم عامل اندروید می‌توانند به سلیقه خود از لانچرهای مختلف در این سیستم عامل استفاده کنند و تم گوشی خود را به طور کامل تغییر دهند. نرم افزار KLWP Live Wallpaper Maker نیز یکی از نرم افزارهای پرقدرت شخصی سازی در سیستم عامل اندروید است که به کاربران امکان ساخت تصویر زمینه زنده یا همان لایو را می‌دهد. این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزارهای مربوط به پس زمینه، به جای ارائه تصویر زمینه به کاربر این امکان را می‌دهد که به دلخواه خود تصاویری زیبا را طراحی کنند و از آن در پس زمینه خود استفاده کنند.
 

دانلود A 432 Player - Pro Music sound 23.9 - پلیر صوتی با کیفیت و شفاف

امروزه گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای جدایی نا‌پذیر بیشتر انسان‌ها در طول روز است. به همین دلیل تاکنون تعداد زیادی موزیک پلیر ساخته شده‌اند تا در زمینه ارائه بهترین عملکرد به مخاطب با یکدیگر به رقابت بپردازند. در این میان بعضی از نرم‌افزارها بهتر از گزینه‌های دیگر هستند و می‌توان آن‌ها را در دسته جذاب‌ترین موزیک پلیرها قرار داد. نرم افزار A 432 Player - Pro Music sound 23.9 یکی از آن‌هاست.


از نرم افزار کیبور گوگل تا دانلود برنامه بهینه سازی و افزایش سرعت 
 

دانلود کلین مستر Clean Master 7.4.8 - برنامه بهینه سازی و افزایش سرعت 
نرم افزاری برای گوشی های هوشمند است که به وسیله آن می توانید فایل های باقیمانده از نرم افزارها و همچنین فایل های cache را از گوشی‌تان حذف کنید. نرم افزار Clean Master آن دسته از برنامه هایی  را حذف می کند که حافظه RAM گوشی را اشغال کرده  و به ایت ترتیب باعث میشود سرعت و عمر باتری گوشی شما را افزایش یابد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار