بسته اخبار حوادث امروز ۹ اسفند ماه ۹۸؛

دستگیری ۱۴ سارق اماکن خصوصی در بابل/اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهشهر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۹ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث جمعه ۹ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۴ سارق اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان موفق به دستگیری ۶ عامل افیونی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به کشف ۲ کیلو مواد مخدر در بازرسی از این منزل افراد گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲ کیلو مواد مخدر در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر، ۵ خرده فروش، ۱۷ معتاد و ۱۴ سارق اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی از کشف ۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در اجرای این طرح خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و معتادان متجاهر دستگیر شده در این عملیات نیز به مراکز درمانی معرفی شدند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ آزادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آمل، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق اموال داخلی خودرو در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخلی خودرو‌ها در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ محمدی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت وسایل داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.