بسته اخبار حوادث امروز ۵ اسفند ماه ۹۸؛

دستگیری سوداگر مرگ در گلوگاه/ دستگیری اعضای باند سارقان منزل در بهشهر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۵ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سوداگر مرگ در گلوگاه/ دستگیری اعضای باند سارقان منزل در بهشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۵ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان گلوگاه

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان گلوگاه با خبر شدند.

او افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گلوگاه، در یک عملیات ضربتی متهم را در حین انتقال مواد مخدر در آن شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی گفت: در ادامه این عملیات و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باند سارقان منزل در بهشهر متلاشی شد

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل در یکی از روستا‌های بخش هزارجریب شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه شهدای این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۴ سارق حرفه‌ای در این دهستان شدند و پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت از منزل در این شهرستان و استان گلستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق سیم برق در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی با بیان اینکه متهم در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت سیم برق و همچنین اموال داخلی خودرو‌ها در این شهرستان اعتراف کرد، گفت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار