بسته اخبار حوادث امروز اول اسفند ماه ۹۸؛

دستگیری سارقان حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره در رامسر / جمع آوری معتادان پرخطر و متجاهر در گلوگاه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه اول اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث پنجشنبه اول اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق ساختمان‌های نیمه کاره در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ قیصری، گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جمع آوری ۲۶ معتاد پرخطر و متجاهر در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: به منظور ارتقاء آرامش عموم شهروندان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان متجاهر و پرخطر در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ۲۹ معتاد متجاهر در این شهرستان را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده، برای طی مراحل درمانی به مراکز ترک اعتیاد و درمانگاه ماده ۱۶ استان معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار