بسته اخبار حوادث امروز ۲۸ بهمن ماه ۹۸؛

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در ساری / کشف ۱۲ فقره سرقت در طرح ارتقای امنیت اجتماعی جویبار

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۲۸ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف کامیون حامل ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساری

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی رئیس پلیس آگاهی مازندران، گفت: در اجرای طرح کنترل مصرف کنندگان عمده سوخت و در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق کالا در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در محور کمربندی ساری- قائم شهر در حال تردد است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای این پلیس قرار گرفت.

او افزود: با بررسی موضوع و تایید خبر با هماهنگی قضائی، ماموران پلیس آگاهی با همکاری نماینده شرکت نفت به محل مورد نظر عزیمت و در یک عملیات ایست و بازرسی موقت خودرو مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: با انجام تحقیقات از راننده خودرو اهل و ساکن تهران و بررسی اسناد و مدارک حمل سوخت وی فاقد هرگونه مدارک و مجوز حمل بوده که در این خصوص در بازرسی از تانکر سوخت بیش از ۱۰ هزار و ۸۷۰ لیتر مشتقات نفتی به ارزش ۵۴۳ میلیون ریال به ظن قاچاق کشف شد.

سرهنگ تقدیسی افزود: اموال مکشوفه برای بررسی بیشتر به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تحویل شد.

اجرایر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

اوافزود: در اجرای این طرح، ماموران با هماهنگی قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ سارق و مالخر شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی به عمل آمده در مجموع به ۱۲ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو اعتراف کردند.

او افزود: در اجرای این عملیات، ۲۶ موتورسیکلت و ۱۷ خودرو به دلیل عدم رعایت قانونی و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای نوامیس مردم توقیف شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار