توقیف شش خودرو حامل مواد ضدعفونی کننده

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: ۱۴ تن محلول ضد عفونی خارج از شبکه توزیع در البرز کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با فروش و عرضه خارج از شبکه کالا و مواد بهداشتی و پزشکی با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا، تیم های اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی طی گشت زنی و کنترل های نامحسوس از توزیع خارج از شبکه مقادیر زیادی محصولات بهداشتی مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس در این رابطه به ۵ دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو کامیون که حامل ژل ضد عفونی کننده بوده و در محدوده کمالشهر کرج در حال تردد بودند مشکوک شده و خودروها را توقیف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه گفت: در بازرسی از خودروها مقدار ۱۴ تن ژل ضد عفونی کننده که از یک شرکت تولید محصولات بهداشتی بارگیری شده و به خارج از استان در حال حمل بود، کشف شد.

او افزود: این ژل ها قرار بود به صورت خارج از شبکه توزیع به فروش برسد.

سرهنگ نادربیگی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته این مقدار محصولات بهداشتی به زودی در شبکه توزیع و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

او خطاب به هموطنان افزود: در صورت مواجه شدن با این گونه موارد مشکوک همچون حمل و فروش محصولات بهداشتی و ضد عفونی به خصوص در شرایطی که مردم نیاز به این کالاها دارند طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را اطلاع دهند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.