٢۵ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در ایرانشهر تجهیز شد

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایرانشهر گفت: ٢۵ کلاس درس در این شهرستان با همکاری آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.

٢۵ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در ایرانشهر تجهیز شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالمجید خدایاری رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایرانشهر اظهار داشت: استقبال از نخستین مسافران ورودی به ایرانشهر در سال ۹۹ با اهدای بسته صنایع دستی در محل پارک استقبال این شهرستان از اقداماتی است که در دستور کار اداره میراث فرهنگی در ایام نوروز قرار گرفته است.

او افزود: ایجاد غرفههای نمایش و فروش صنایع دستی، غرفه کودک، سیاه چادر و کمپ استراحت موقت در مبادی ورودی ایرانشهر توسط هلال احمر نیز برنامهریزی شده است.

رییس میراث فرهنگی، گزدشگری و صنایع دستی ایرانشهر اظهار داشت: تمامی ادارات عضو ستاد خدمات سفر و بخش خصوصی آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

او  بیان کرد: امیدوارم وضعیتی که اکنون به جهت شیوع بیماری کرونا بر کشور و منطقه حاکم شده به سرعت بهبود یابد تا مردم بتوانند با آسودگی خاطر به سفرهای نوروزی خود بپردازند.

خدایاری گفت: تمامی تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اندیشیده شده و بطور مرتب بازرسی و نظارت میشود تا در صورت بروز هر گونه اشکال در سریعترین زمان ممکن نواقص رفع شود.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای  پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار