اقدامات پیشگیرانه در اماکن گردشگری سیستان و بلوچستان انجام شده است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات پیشگیرانه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اماکن فرهنگی و تاسیسات گردشگری این استان انجام شده است.

اقدامات پیشگیرانه در اماکن گردشگری سیستان و بلوچستان انجام شده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا جلالزایی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تمهیدات لازم برای انجام اقدامات پیشگیری از ویروس کرونا به تمامی تاسیسات گردشگری و واحدهای تحت نظارت این اداره کل ابلاغ شده و بر این اساس اقدامات اجرایی لازم انجام شده است.

او گفت: به همین منظور اقداماتی نظیر توزیع وسایل بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و وسایل ضدعفونی کننده در ادارات و موزه‌های تحت نظارت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در مناطق با رطوبت بالا امکان شیوع این ویروس بیشتر است، از هموطنان درخواست می‌کنیم که به منظور حفظ سلامت از سفرهای غیرضروری به منطقه چابهار خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار