طاهری: هیچ‌وقت مثل امروز مستحق برد نبودیم

مربی تیم فوتبال سایپا گفت:‌ فوتبال روی بی‌رحم خود را به ما نشان داد و امروز مستحق برد بودیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن طاهری، مربی تیم فوتبال سایپای تهران، درپایان بازی تیمش مقابل صنعت نفت، که با برتری آبادانی‌ها به اتمام رسید، اظهار داشت: در بازی‌های قبلی‌مان، حتی در بازیی‌هایی که برنده از زمین خارج شدیم، به این شکل مستحق برد نبودیم. فوتبال روی بی‌رحم خود را به ما نشان داد و من می‌خواهم به این جمله اکتفا کنم.  

طاهری درباره بازیکنان پر تعداد مصدوم تیمش بیان کرد: آقاخان هنوز آماده بازی نیست، اما بازیکنانی داریم که در صورت نیاز از آن‌ها استفاده می‌کنیم و البته بازیکنانی که امروز بازی کردند، همگی بازیکنان خوبی بودند و در تمرینات و بازی‌های گذشته آماده بودند.


بیشتر بخوانید: صادقی: نبودن بارانی در نتیجه تاثیرگذار بود/ بازیکنان سایپا از رفتن به هتل می‌ترسند


مربی سایپا در مورد جایگاه سایپا در جدول رده‌بندی لیگ برتر خاطرنشان کرد: از اول هم قرار نبود برای رتبه‌های اول و دوم بازی کنیم و این تیم جایگاه نهم و دهم را می‌خواست. همین رتبه را هم در پایان فصل به دست خواهیم آورد و پس از انجام بازی‌های سخت، قطعا در لیگ می‌مانیم. همه فوتبال سایپا را دیدند و در بازی‌های بعد شرایط بهتر می‌شود.

طاهری درمورد ویروس کرونا هم بیان کرد: بازی‌ها باید تعطیل می‌شد. به نظر من اگر قرار بود تا به حال کسی کرونا بگیرد، قطعا امروز این ویروس را گرفته و بازی‌ها را ادامه بدهیم بهتر است.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار