الهامی: بازی برابر پارس جنوبی جم را با تصمیمات داور واگذار کردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی با پارس جنوبی جم که قرار بود ۲ بر صفر شود را با تصمیمات داور واگذار کردیم.

الهامی: بازی برابر پارس جنوبی جم را با تصمیمات داور واگذار کردیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، ساکت الهامی  سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از بازی با پارس جنوبی جم، اظهار کرد: جای صحبت در باره  کیفیت فنی بازی وجود ندارد؛ چرا که همه چیز تحت‌الشعاع داور بود. داور ۲ پنالتی ۱۰۰ درصد ما را نگرفت و یک پنالتی برای پارس گرفت که اصلا پنالتی نبود.

او افزود: نمی‌دانم که مشکلشان با من، زنوزی و یا هواداران تراکتور است و  از هواداران عذرخواهی می‌کنم. واقعیت این است که ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم؛ چون جو اصلا مناسب نیست. بازی که قرار بود ۲ بر صفر شود را با تصمیمات داور واگذار کردیم.

الهامی با تاکید بر این‌که بازیکنانم بازی خوبی انجام دادند، گفت: بازیکنان زحمت کشیدند، به جز ۳۰ دقیقه ابتدایی، فوتبال خوبی ارائه دادیم و موقعیت‌های خطرناک زیادی داشتیم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: در نیمه دوم بازی، دروازه‌بان پارس به شدت وقت‌کشی می‌کرد و داور هم پشتش را به او می‌کرد تا وقت‌کشی او را نبیند. به هر حال داور بازی را در این دنیا و آن دنیا هرگز حلال نمی‌کنم.


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ پارس جنوبی جم ۱ - تراکتور صفر/ پیروزی خانگی شاگردان افاضلی برابر تبریزی‌ها


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.