انصاری فرد: اظهارات مصلح سخنان کذب سپاهانی‌ها را ثابت کرد/ همچنان در حال مذاکره با استوکس هستیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اظهارات بازیکن تیم فوتبال سپاهان تمامی سخنان کذب آنان درباره دیدار با ما را نشان داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر تیم شهر خودرو اظهار کرد: بازی بدون تماشاگر جالب نیست و حضور هواداران در ورزشگاه خیلی بهتر است، اما بازی‌های باید برگزار شود، چون در دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی هم پیش رو داریم. ما باید ببینیم برنامه ریزی سازمان لیگ به چه صورت است و ما تابع تصمیم گیری‌های سازمان لیگ هستیم.

انصاری فرد درباره لغو بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و زمان  و محل این بازی‌ها بیان کرد: ما در حال نامه نگاری با کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و امروز هم نامه‌ای ارسال کردیم که آماده برگزاری بازی هستیم و حتی حاضریم در فرودگاه امارات تست کرونا بدهیم و منتظر جواب AFC  هستیم.

او درباره اینکه رای بازی پرسپولیس و سپاهان چه زمانی اعلام می‌شود، گفت: من در این باره خبر ندارم، اما هر چه زودتر این رای صادر شود بهتر است.

ما از تصمیمات مسئولان برگزاری مسابقات تبعیت می کنیم 

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه این باشگاه اعتراضی به برگزاری بازی‌ها نمی‌کند و دلیلی برای این موضوع دارد، گفت: دلیل خاصی ندارد و به ما هم کسی حرفی نزده است. ما می‌گوییم هر چه مسئولان برگزاری مسابقات می‌گویند تبعیت و اجرا می‌کنیم.

انصاری فرد درباره اظهارات شایان مصلح مبنی بر اینکه سپاهان عزمی برای بازی با پرسپولیس نداشتند، گفت: به هر حال اظهارات مصلح همه چیز را ثابت کرد که حرف‌های ما درست بوده و صحبت‌های سپاهانی‌ها کذب و بی پایه است.  

من جواب زنوزی دادم 

او درباره اینکه محمد رضا زنوزی (مالک باشگاه تراکتور) هر دفعه پرسپولیس را با نام پیروزی خطاب می‌کند، بیان کرد: من جواب زنوزی هم دادم. پرسپولیس نامش بزرگ است و باید محترمانه با پرسپولیس رفتار شود و زنوزی هر چند وقت یک بار چنین صحبت‌هایی می‌کند و پاسخش هم داده ایم.

انصاری فرد درباره اینکه سیاست اشتباهی باشگاه پرسپولیس در مورد استوکس اعمال کرد: در آن زمان ما نیاز به بازیکن داشتیم و باید استوکس را جذب می‌کردیم و بازتاب‌های این انتقال هم خوب بود، اما در حال مذاکره هستیم تا این بازیکن به ایران برگردانیم.


بیشتر بخوانید: قدوسی: بعد از مصاحبه تابش، اظهارات مصلح تکلیف پرونده بازی پرسپولیس - سپاهان را روشن کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار