سوختن مادر و پدری در حادثه واژگونی خودرو

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی رفسنجان با خبر مصدومیت دو نفر در پی واژگونی کامیون گفت: متاسفانه با برخورد و حریق خودروی سمند به این کامیون دو نفر کشته و دو نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید محسن مرتضوی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی رفسنجان با بیان اینکه عصر جمعه نهم اسفند ماه ، واژگونی کامیون در کیلومتر ۲۵ محور انار- رفسنجان، محدوده مسجد ابوالفضل به مرکز ارتباط عملیات اورژانس رفسنجان اطلاع داده شد، گفت: سریعا یک دستگاه آمبولانس از پایگاه احمدآباد اورژانس رفسنجان به محل حادثه اعزام شد.

او با بیان اینکه مصدومان دو مرد ۲۴ و ۵۰ ساله بودند، افزود: یکی از مصدومان حادثه در محل درمان و مصدوم دیگر نیاز به اعزام به بیمارستان داشت.

مرتضوی با بیان اینکه با توجه به مسدود شدن مسیر جاده با کامیون واژگون شده و تاریکی هوا، احتمال وقوع حادثه دیگری نیز وجود داشت، بیان کرد: پرسنل اورژانس با تمامی علائم هشدار موجود در آمبولانس و روشن نمودن آتش سعی بر آگاهی وسایل نقلیه عبوری از مسدود بودن مسیر داشتند و تکنسین‌های اورژانس صحنه حادثه را ترک نکردند.

او با اظهار تاسف گفت: حدود یک ساعت بعد به دلیل تاریکی مسیر، یک دستگاه سواری سمند با کامیون واژگون شده برخورد و به دلیل شدت ضربه دچار حریق شد.

مرتضوی بیان داشت: با تلاش تکنسین‌های اورژانس و حاضران در صحنه حادثه، دو دختر ۷ و ۱۲ ساله از ماشین بیرون کشیده شدند؛ ولی، متاسفانه پدر و مادر این دو دختر که در آتش سوزی خودرو، جان خود را از دست دادند.

او افزود: کشته‌ها یک خانم ۳۵ ساله و آقا ۳۹ ساله بودند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار