پایان کار مرد فالگیر و دعانویس در نرماشیر

مسئول معاونت اجتماعی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر از دستگیری رمال وفالگیر کلاهبردار در شهرستان نرماشیر خبر داد.

محمد حسین زینلی مقدم مسئول معاونت اجتماعی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، بااشاره به، بدام افتادن یک رمال وفالگیر در نرماشیر گفت: در پی مراجعه چند شاکی مبنی بر کلاهبرداری رمال ودعانویس در خصوص رفع گرفتاری و... با اخذ مبالغی بیش از ۵۰۰ هزار تومان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت واطلاعات عمومی شهرستان نرماشیر قرار گرفت.

او ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته برای این پرونده با تلاش پلیس امنیت و اطلاعات عمومی این شهرستان، افزود: با تکمیل تحقیقات به دست آمده در پی اقدامات پلیسی وطی بازرسی، برای دستگیری این متهم با شناسایی محل اختفا او، دستگیر و اقلام و وسایل وآلات وادوات مرتبط با جرم مذکور کشف وضبط شد.

زینلی مقدم ادامه داد: این دعانویس با داشتن مشتریان بسیار زیاد از سراسر کشور وشهرستان‌ها مختلف استان به صورت حضوری وتلفنی با دو خط تلفنی مجزا، در روستایی از شهرستان نرماشیر نوبت دهی و پذیرش داشته است.

مسئول معاونت اجتماعی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر عنوان کرد: تعداد ۳۰ قفل و ۴ کتاب قدیمی، ۲۲ دعای نوشته شده و تعدادی استخوان حیوانات از آن کشف وضبط شده است.

زینلی مقدم بیان کرد: این متهم در حال بازداشت موقت است وپس از مشخص شدن شاکی‌ها وتکمیل پرونده، تا چند روز آینده حکم قطعی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار