نساجی از شهرخودرو غرامت می‌گیرد

باشگاه نساجی مازندران در پرونده جنجالی شهرخودرویی‌ها از این تیم درخواست غرامت کرده است.

نساجی از شهرخودرو غرامت می‌گیرد؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در حکمی ۲ بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو خراسان یعنی میلاد سرلک و ابوالحسن جعفری را ۴ ماه از انجام فعالیت‌های فوتبالی محروم کرد و باشگاه شهرخودرو را به صورت شراکتی با ۲ بازیکن نامبرده، محکوم به پرداخت مبلغی حدود ۸ میلیارد تومان کرده است. 


  بيشتر بخوانيد: فدراسیون فوتبال جواب شهرخودرو را داد/ باید جایی جلوی تخلف ایستاد


این حکم با اعتراض شدید مالک باشگاه شهرخودرو همراه شد و فرهاد حمیداوی پس از پایان بازی مقابل پرسپولیس اعلام کرد که اعتراض خود را فراتر از فدراسیون فوتبال ایران پیگیری خواهد کرد. ادعای باشگاه خراسانی و ۲ بازیکن جديدش این است که قرارداد سرلک و جعفری بدون مشکل و قانونی بوده و یک روز پس از دریافت برگه فسخ از سوی سازمان لیگ، قرارداد جدید منعقد شده است.

قرار است جلسه‌ای در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار شود و نمایندگان ۲ باشگاه نیز در این جلسه حاضر شوند.

اما نکته حائز اهمیت در این پرونده درخواست مالی باشگاه نساجی از شهرخودرو است. طبق شنیده ها، باشگاه مازندرانی چیزی حدود ۴ میلیارد تومان از شهرخودرو درخواست غرامت کرده و در صورت پرداخت این مبلغ، حاضر به پس گرفتن شکایت خود از شهرخودرو می‌شود. البته این ادعا هنوز از طرف باشگاه نساجی تایید نشده است.


بيشتر بخوانيد: جلسه سرنوشت ساز شهرخودرویی‌ها در فدراسیون فوتبال


باشگاه شهرخودرو از انجام فعالیت‌های نقل و انتقالاتی در ۲ پنجره پیش رو محروم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار