بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: من مانده‌ام که پرسپولیسی‌ها دیگر چه می‌خواستند؟ داور همه کار برای آن‌ها کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد فرجی بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در پایان بازی مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره گلی که در این دیدار به ثمر رساند اظهار داشت: گل من حاصل کار بقیه بچه‌ها بود و باید زودتر به گل می‌رسیدیم، اما ۲ گل بد را دراین  بازی دریافت کردیم.   باید در نیمه اول بازی را مساوی می‌کردیم، اما نشد و در شروع نیمه دوم باوجود بازی خوبی که کردیم، اما بازهم گل دریافت کردیم و از نظر روحی پایین آمدیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما جوان هستیم و به زمان بیشتری نیاز داریم.

او درباره کارتی که در این بازی دریافت کرد، گفت: پای من را نگاه کنید. پایم را بسته‌ام و پای من را نادری زد و اگر پای من روی زمین می‌ماند رباط من پاره می‌شد. حالا جوراب من سوراخ شده و ساق پای من خونریزی می‌کند. به داور می‌گویم نمی‌بینی؟ به من کارت می‌دهد. تیم ما از داوری ضرر کرده و داوری در حد این بازی نبود.  این بازی ۶ امتیازی بود و برای سهمیه می‌جنگیم. باید داور بهتری برای بازی می‌گذاشتند.


بیشتر بخوانید: حمیداوی: اعتراضم را فراتر از فدراسیون فوتبال پیگیری می‌کنم


او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس فقط کم مانده بود به داور فحش بدهند و ما وقتی صحبت می‌کردیم به ما کارت زرد می‌داد. من مانده‌ام که پرسپولیسی‌ها دیگر چه می‌خواستند؟ داور همه کار برای آن‌ها کرد. داور با پرسپولیسی‌ها خیلی در این بازی مهربان بود. اگر فدراسیون با باشگاه ما مشکل دارد، این موضوع را عنوان کند، نه اینکه در چند بازی این چنین سر ما را ببرند. در بازی‌های خانگی ضرر می‌کنیم دیگر چه برسد به ورزشگاه آزادی!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۲:۵۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
اول آقای فرجی باشه شما راست می گی داور شاید برای تیم حکومتی کاری کنه ولی برای ما نمی کنه
آخرین اخبار