حمله شدید مالک شهرخودرو به رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال؛

حمیداوی: اعتراضم را فراتر از فدراسیون فوتبال پیگیری می‌کنم

مالک تیم فوتبال شهرخودرو خراسان ضمن انتقاد شدید از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد شکایت خود را به مراجع بین‌المللی منتقل می‌کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو خراسان پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درباره بازی من حرفی ندارم و بهتر است حرف‌ها را نورشرق بزند. فردا صبح پرونده محرومیت بازیکنان‌مان را پیگیری می‌کنیم و معاونت حقوقی باشگاه مدارکی دال بر اینکه نورشرق بدون استدالال رای داده‌است را مشخص می‌کند. اگر حرفی بزنیم هواداران پرسپولیس ناراحت می‌شوند.


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس ۳ - شهرخودرو یک/ سرخپوشان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدند


حمیداوی ادامه داد: ۲ روز قبل از بازی، این اتفاق برای ما رخ داد و باید بگویم باشگاه نساجی برای این رای حق دادرسی را هم پرداخت نکرده. یعنی بدون پول دادرسی، ما را محروم و نگذاشتند بازیکنان‌مان بازی کنند و اگر این موضوع صحت داشته باشد، این موضوع را به صورت قضایی و فراتر از فدراسیون دنبال خواهم کرد و آن‌جا موضوع را با نورشرق بررسی می‌کنیم. بروید دادگاه‌ها را بررسی کنید. اگر من از کسی شاکی باشم باید پول دادرسی را بپردازم.   تازه باید ۲۴۰ میلیون تومان برای شکایت کردن نسبت به این رای پرداخت کنیم.  

او درخصوص اینکه گفته می‌شود برخی از دست‌های پشت پرده در این رای دخالت داشته است، بیان کرد: من که پشت پرده را ندیده‌ام، اما نورشرق اصلا ما را دعوت نکرده تا برای‌مان توضیح بدهد. من دبیرخانه فدراسیون رفتم و به بهاروند هم اطلاع دادم و هیچ اطلاع‌رسانی برای تشکیل جلسه به باشگاه ما داده نشده است. نورشرق حرفی که واضح‌تر از کذب است را روی آنتن زنده تلویزیون گفت.

او ادامه داد: به‌هیچ‌وجه چیزی به نام همپوشانی در قرارداد بازیکنان ما نبوده است. روز هشتم ماه، قرارداد بازیکنان با تیم سابق خود فسخ و روز نهم با ما قرارداد منعقد شده است. کمیته تعیین وضعیت گفته مشکوکیم که در زمان پیش از فسخ قرارداد با بازیکنان مذاکره شده است. از نورشرق سوال می‌کنم که تا به حال جریمه ۹ میلیارد تومانی در فوتبال داشته ایم؟ فقط می‌خواستند ۲ بازیکن ما روبروی این تیم بازی نکند. کارشان را هم کردند.


بیشتر بخوانید: سید عباسی: اتفاقاتی پشت پرده درباره ما می‌افتد/ محروم کردن شهر خودرو خودزنی است!


حمیداوی درخصوص ادامه همکاری با مجتبی سرآسیایی گفت: سرآسیایی پتانسیل استان است و با ۳ مصدوم و ۲ بازیکنی که نورشرق از ما گرفت، کاری نمی‌شد کرد. از سرآسیایی راضی هستیم.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۱۱:۵۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
این کلمه تیم هم بهانه خوبی شده برای شکست سایر تیمها
آخرین اخبار