مهرواره شعر کانون باعث شناسایی استعدادها می‌شود

عضو هیأت داوران بخش شعر آزاد دومین مهرواره شعر «آفرینش» اعضای نوجوان معتقد است برگزاری این مهرواره و رویدادهای مشابه باعث شناسایی استعدادها در حوزه‌های مختلف می‌شود.

مهرواره شعر کانون باعث شناسایی استعدادها می‌شودبه گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، لیلا کردبچه که از اعضای هیأت داوران بخش شعر آزاد دومین مهرواره شعر «آفرینش» اعضای نوجوان و ارشد کانون بود، درباره ارزیابی خود از کیفیت آثار ارائه شده گفت: کیفیت آثار با توجه به رده سنی شرکت‌کنندگان خوب بود و مشخص است که آموزش‌هایی دیده‌اند که منجسم و هدفمند بوده است و در ادامه نیز با آموزش‌های بهتر در این مسیر موفق‌تر خواهد بود.

وی یادآور شد: البته یک خطری وجود دارد که با آموزش‌های کانالیزه شده استعدادشان از مسیر استعداد بکری که در وجودشان هست، منحرف شود. بابت این موضوع نگران هستم و بهتر است مراقبتی ویژه در این بخش از این استعدادها وجود داشته باشد.

کردبچه گفت: در میان شاعران شرکت‌کننده در مهرواره، نوجوانانی که سنشان بالاتر بود شعرهای پخته‌تری داشتند ولی شعرهای کسانی که سنشان پایین‌تر بود، اصالت شاعرانگی بیشتر داشت و آثارشان بدون ملاحظه و مصلحت‌اندیشی بود.

عضو هیأت داوران بخش شعر آزاد مهرواره شعر کانون ادامه داد: آثار نوجوانان شرکت کننده در این رویداد، در هر رده سنی ویژگی‌های خاص خود را داشت.

کردبچه درباره اهمیت برگزاری مهرواره شعر «آفرینش» کانون و تأثیرگذاری آن تأکید کرد: برگزاری این مهرواره و رویدادهایی مشابه، باعث می‌شود که در هر استان، استعدادهای حوزه‌های مختلف شناسایی شده و در جهت حمایت و آموزش لازم برای آن‌ها، متمرکز شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار