استاندار گیلان درگذشت نماینده منتخب آستانه اشرفیه را تسلیت گفت

«ارسلان زارع» استاندار گیلان با صدور پیامی درگذشت «محمد علی رمضانی دستک» نماینده منتخب مردم آستانه اشرفیه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس را تسلیت گفت.

استاندار گیلان درگذشت نماینده منتخب آستانه اشرفیه را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،، استاندار گیلان در پی درگذشت منتخب مردم شهرستان آستانه اشرفیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن پیام این پیام آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

مصیبت وارده درگذشت مرحوم دکتر «محمدعلی رمضانی دستک»، منتخب مردم شریف شهرستان آستانه اشرفیه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب تأثر و تألم گردید. آن زنده یاد که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، موفق شد با کوله باری از تجارب مدیریتی در نهادهای انقلابی و اجرایی، اعتماد ارزشمند مردم شریف شهرستان آستانه اشرفیه را به عنوان منتخب به دست آورد.

اینجانب مصیبت وارده را خدمت خانواده گرامی آن مرحوم و مردم شریف شهرستان آستانه اشرفیه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

همچنین در پیامی  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گذشت جناب آقای دکتر‌محمد علی رمضانی دستک، منتخب مردم شریف آستانه اشرفیه دریازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس بودند و توانستند در انتخابات دوم اسفند با کسب اکثریت آرا به عنوان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه یابند.
ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مردم‌ بزرگوار آستانه اشرفیه ، خانواده معزز و سایر وابستگان محترم ، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید ، رحمت واسعه و تعالی درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می ‌کنم.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.