کشف هفت هزار قوطی ژل ضدعفونی کننده

فرمانده انتظامی گفت: یک کارگاه تولید ژل‌های ضدعفونی کننده تقلبی وغیر بهداشتی در منطقه گلدشت کرج شناسایی و کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی انتشار خبرشیوع ویروس کرونا در برخی از مناطق کشور و تقاضای مردم برای تهیه لوازم بهداشتی و پیشگیرانه برای مقابله با شیوع این بیماری، عده‌ای با سوء استفاده از این فضا اقدام به احتکار اقلام بهداشتی و یا تولید آن‌ها به صورت غیر بهداشتی و تقلبی می‌کنند.

او افزود: به منظور برخورد با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده و یا تولید کنندگان اقلام بهداشتی تقلبی، تیم‌های اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان البرز به صورت شبانه روزی فعالیت تولید کنندگان و فروشندگان اقلام بهداشتی را رصد کرده که در این رابطه از فعالیت یک کارگاه تولید ژل غیر بهداشتی در منطقه گلدشت کرج مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی، به محل کارگاه مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن جا محرز شد که در کارگاه مورد نظر که فاقد هرگونه مجوز فعالیت است، در شرایط کاملا غیر بهداشتی اقدام به تولید ژل‌های ضدعفونی کننده تقلبی می‌شود.

او افزود: در بازرسی از این کارگاه، تعداد ۷ هزار عدد قوطی ژل بهداشتی تقلبی آماده شده، ۱۰۰ کیلوگرم پودر تولید ژل تقلبی، تعداد زیادی بشکه‌های ۲۰۰ لیتری مواد اولیه تولید ژل و دستگاه‌های تولید ژل‌های ضد عفونی کننده کشف شد.

سردار محمدیان با بیان این که در این رابطه یک نفر دستگیرشد، گفت: کارگاه مذکور نیز پلمب شد.

انتهای پیام/ر.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.