کشف ۱۴ هزار ماسک بهداشتی احتکاری در مازندران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف بیش از ۱۴ هزار ماسک بهداشتی در استان خبر داد.

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای مقابله با قاچاق و احتکار کالا‌های سلامت محور با توجه به شیوع بیماری کروناویروس در سطح استان و افزایش استفاده از لوازم پیشگیری از بیماری در بین شهروندان و وقوع احتکار و قاچاق این کالا‌ها از سوی افراد سود جو، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی در شهرستان نوشهر با شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو در بازرسی از آن موفق شدند، ۳ هزار ماسک بهداشتی را کشف و راننده خودرو را به دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: در همین خصوص در بازرسی از ۴ واحد صنفی داروخانه و ۲ فروشگاه عرضه محصولات بهداشتی در شهرستان‌های نوشهر، ساری، بابل، قائم شهرموفق به کشف ۱۱ هزار و ۶۸۰ ماسک بهداشتی احتکار شده در این واحد‌ها شدند.

تقدیسی افزود: همچنین از این واحد‌های صنفی ۲۳۶ عدد ژل ضد عفونی کننده به همراه ۳۵۰ شیشه الکل صنعتی کشف شد و ۷ متهم به احتکار و قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه کالا‌های مکشوفه به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل شد، گفت: واحد‌های صنفی متخلف نیز از سوی مرجع قضائی و ذیربط پلمب شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.