رئیس هیئت کشتی قم خبر داد؛

راه یابی ۳ فرنگی کار قمی به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت کشتی قم از دعوت سه کشتی‌گیر فرنگی کار قم به اردوی تیم ملی بزرگ‌سالان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محسن وزیری،رئیس هیئت کشتی قمگفت: سال ۱۳۹۸ برای کشتی قم از شروع تا پایان یک سال بسیار خوب و موفقیت‌آمیز بود، چراکه در نخستین روز سال با درخشش مهدی ابراهیمی شاهد کسب مقام قهرمانی و نشان طلای مسابقات کشتی فرنگی امیدهای آسیا بودیم و در ماه پایانی سال نیز همین کشتی‌گیر به مقام قهرمانی و طلای رقابت‌های بزرگ‌سالان آسیا رسید.

او ادامه داد: همچنین در تابستان امسال علیرضا نجاتی دیگر فرنگی کار برجسته قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگ‌سالان به رقابت‌های قهرمانی جهان در نور سلطان قزاقستان اعزام شد و با نشان دادن توانایی‌ها و شایستگی‌های خود ضمن ایستان روی سکوی سوم، نشان برنز و سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ را برای ورزش کشورمان رقم زد.

رئیس هیئت کشتی استان قم اظهار کرد: ما امسال شاهد عضویت کشتی‌گیران رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگ‌سالان در ترکیب تیم‌های اعزامی به چندین رقابت بین‌المللی، آسیایی و جهانی بودیم و به امید خدا سال آینده نیز چهره‌های شاخص کشتی قم بار دیگر افتخارآفرین خواهند شد.

او افزود: سال آینده میادین مهمی در انتظار تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف کشتی آزاد و فرنگی قرار دارد و مهم‌ترین آن بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ است که در شهر توکیو ژاپن برگزار می‌شود و خوشبختانه کشتی قم سهمیه آن را دارد.

وزیری سپس به دعوت سه کشتی‌گیر قم به اردوی تیم ملی اشاره و بیان کرد: با نظر محمد بنا سرمربی باتجربه تیم ملی کشتی فرنگی سه کشتی‌گیر قم به نام‌های علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی جدید این تیم راه‌یافته‌اند.

او عنوان کرد: جدیدترین افتخار و دستاورد برای کشتی قم، انتخاب روح‌الله میکائیلی یکی از سازنده‌ترین و بهترین مربیان حال حاضر کشتی فرنگی قم به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران برای مسابقات آسیایی و جهانی سال آینده است. 

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.