رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام؛

کیت‌های آزمایشگاهی تست کرونا امروز وارد ایلام می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: کیت‌های آزمایشگاهی تست کرونا امروز وارد ایلام می‌شود.

کیت‌های آزمایشگاهی تست کرونا امروز وارد ایلام می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اظهار کرد: به دلیل تعدد و تکثر نمونه‌های ارسالی از سراسر کشور به وزارت بهداشت، نتیجه آزمایش نمونه‌های ارسالی کمی زمان بر است.

او تصریح کرد: در روز‌های آینده این ظرفیت وجود دارد که در استان آزمایش‌ها انجام شود و امروز کیت‌های آزمایشگاهی استان وارد خواهد شد.

کریمیان عنوان کرد: اقدامات استانی و اقدامات درون دانشگاهی به صورت مطلوبی در رابطه با بیماری جدید کرونا انجام شده که در این راستا با عنایت استاندار ایلان، جلسات استانی و آموزش‌های همگانی در ادارات و بین مردم به خوبی انجام گرفت که آثار ارزشمندی داشت و مردم آگاهی مناسبی نسبت به این بیماری و راه‌های پیشگیری از آن پیدا کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اظهار کرد: ضدعفونی تمام مراکز اداری، مدارس و اماکن عمومی انجام شده است.

او افزود: یمارستان شهید مصطفی خمینی آماده پذیرای بیماران مبتلا به کرونا است و در صورت نیاز نیز بیمارستان صحرایی نیز استقرار پیدا خواهد کرد.

کریمیان تصریح کرد: مردم با دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای مقابله با این بیماری همکاری کنند و خودشان هم مسائل و نکات بهداشتی را رعایت نمایند تا این بیماری در سطح استان کنترل و ریشه کن شود.

منبع : مهر

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.